El regidor bisbalenc liderarà la candidatura amb la voluntat de presentar una alternativa centrada en la proximitat, el diàleg i les necessitats de la ciutadania de la Bisbal d'Empordà.
L’equip de govern de Calonge i Sant Antoni ha decidit reduir la freqüència dels plens municipals, passant de dotze a sis sessions anuals. La mesura, aprovada al darrer ple celebrat ahir, ha rebut una forta crítica per part de...
Almudena Páez Segovia ha pres possessió com a regidora del grup municipal Avancem a l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, actualment a l’oposició. La seva entrada al consistori es produeix després de la renúncia de Josep Abellí, que va...
El calendari de festivals continua sumant noves propostes i aquest estiu s’hi afegirà InDGround, un certamen de nova creació que debutarà el pròxim 29 d’agost a Sant Pere de Ribes amb un format que vol diferenciar-se dels grans esdeveniments multitudinaris. La seva principal aposta passa per oferir un únic escenari, sense concerts simultanis, perquè el