reivindicacions laborals

La policia municipal de la Bisbal torna a portar les seves reivindicacions al Plenari de l’Ajuntament

L'argument era que des de la darrera concentració de fa dos mesos al mateix lloc no s'havia donat satisfacció a les seves demandes

Protesta dels agents de la policia local de la Bisbal davant el ple municipal

Reclamen la millora en les seves condicions de treball i la fi de la precarietat laboral

Últimes notícies

Les exposicions dels 25 anys de Radio Capital

Fa uns mesos vaig rebre l’encàrrec de comissarià els actes de celebració dels 25 anys de Radio Capital, aquesta...