reivindicacions laborals

La policia municipal de la Bisbal torna a portar les seves reivindicacions al Plenari de l’Ajuntament

L'argument era que des de la darrera concentració de fa dos mesos al mateix lloc no s'havia donat satisfacció a les seves demandes

Protesta dels agents de la policia local de la Bisbal davant el ple municipal

Reclamen la millora en les seves condicions de treball i la fi de la precarietat laboral

Últimes notícies

Els Bombers treballen per apagar un incendi als Masos de Pals

La zona afectada és una àrea amb horts i jardins on estan cremant matolls, algun xiprer i altres arbres. L'avís de l'incendi s'ha rebut a les 16:39 h.