reivindicacions laborals

La policia municipal de la Bisbal torna a portar les seves reivindicacions al Plenari de l’Ajuntament

L'argument era que des de la darrera concentració de fa dos mesos al mateix lloc no s'havia donat satisfacció a les seves demandes

Protesta dels agents de la policia local de la Bisbal davant el ple municipal

Reclamen la millora en les seves condicions de treball i la fi de la precarietat laboral

Últimes notícies

El Govern posa en marxa la campanya «FOC és FOC» per prevenir els incendis forestals abans de Sant Joan

La iniciativa vol conscienciar que una acció quotidiana, com encendre una cigarreta o una barbacoa, pot desencadenar un gran incendi. La campanya arriba en un context d'elevat risc coincidint amb la revetlla de Sant Joan.