Aquest cap de setmana ha arrencat la segona quinzena gastronòmica infantil de Catell-Platja d’Aro i S’Agaró. “Xics Gastronòmic” és una iniciativa que pretén apropar els més petits a la cuina i esperonar el seu esperit culinari. Fins al 4...
En David Parreño Mont recull les activitats culturals més destacades d'aquest cap de setmana i les resumeix a l'agenda al Supermatí de Ràdio Capital de l'Empordà amb Miquel Curanta.
Més de 700 establiments hostalers de Girona participen aquest estiu en la campanya Banderes Verdes. També hi prenen part Blanes, Lloret de Mar, Roses, Sant Feliu de Guíxols i Torroella de Montgrí. La iniciativa premiarà el reciclatge de vidre. També reconeixerà els municipis i locals més compromesos amb la sostenibilitat.