Tal dia com avui – 11 de juny: Rolling Stones graven Got Live If You Want It!

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img


Efemèrides 11 de juny

1965 Rolling Stones graven l’EP Got Live if You Want It!

Va ser el tercer EP que el grup britànic va gravar i es va editar el 1965. Va suposar el primer llançament en directe del grup, i va ser enregistrat durant les dates de Liverpool i Manchester, mentre el grup estava realitzant la seva gira durant el mes de març d’aquell any.
És considerat com un registre històric i amb un gran atractiu musical i és que per realitzar la gravació es van col·locar micròfons en el balcó on es van realitzar els concerts.

1969 Neix el bateria de The Flaming Lips

Steve Drozd és el compositor de Flaming Lips, grup on s’hi va unir el 1991 com a bateria, tot i que ben aviat va començar a contribuir amb altres instruments com el piano. El 1996 el guitarrista Ronald Jones va abandonar el grup i a conseqüència d’això, Drozd va començar a tocar gairebé tots els instruments a l’estudi de gravació.

- Publicitat -
- Publicitat -

Gracie Abrams anuncia “Daughter From Hell”, el seu tercer disc, i avança el senzill ‘Hit The Wall’

Gracie Abrams ja ha posat data i títol al seu esperat tercer àlbum d’estudi. La nord-americana publicarà “Daughter From Hell” el pròxim 17 de juliol, tant en format físic com a les plataformes digitals, iniciant així una nova etapa artística marcada per una estètica més fosca i introspectiva. L’artista també ha revelat la portada del

Altres notícies