Taylor Swift anuncia “The Eras Tour”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Taylor Swift anuncia avui una gira per estadis sota el nom de “The Eras Tour“, en el qual repassarà tota la seva carrera, durant la primavera i l’estiu de l’any vinent. De moment només s’ha anunciat concerts pels Estats Units, en una gira que s’iniciarà el 18 de març i acabarà el 5 d’agost. L’artista ha dit que quan es pugui s’anunciaran dates en altres països.

La gira comptarà amb artistes convidats com Paramore, beabadoobee, girl in red, Haim, Gayle, Muna o Phoebe Bridgers.

Aquesta gira arriba en un gran moment per l’artista, que suma números 1 en un bon grapat de països, gràcies al seu últim disc “Midnights”.

L’entrada Taylor Swift anuncia “The Eras Tour” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Marc Trayter: «La responsabilitat podria estendre’s més enllà de l’operari detingut»

L’advocat Marc Trayter ha analitzat les possibles conseqüències jurídiques derivades de l’incendi que afecta el massís de les Gavarres. En una entrevista concedida al programa especial en directe sobre l’incendi al massís de les Gavarres, ha explicat que el presumpte autor material del foc podria afrontar responsabilitats penals per imprudència greu, mentre la investigació haurà de determinar les circumstàncies exactes dels fets i possibles responsabilitats addicionals.

Altres notícies