Taylor Swift anuncia “The Eras Tour”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Taylor Swift anuncia avui una gira per estadis sota el nom de “The Eras Tour“, en el qual repassarà tota la seva carrera, durant la primavera i l’estiu de l’any vinent. De moment només s’ha anunciat concerts pels Estats Units, en una gira que s’iniciarà el 18 de març i acabarà el 5 d’agost. L’artista ha dit que quan es pugui s’anunciaran dates en altres països.

La gira comptarà amb artistes convidats com Paramore, beabadoobee, girl in red, Haim, Gayle, Muna o Phoebe Bridgers.

Aquesta gira arriba en un gran moment per l’artista, que suma números 1 en un bon grapat de països, gràcies al seu últim disc “Midnights”.

L’entrada Taylor Swift anuncia “The Eras Tour” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Romanyam consolida la seva segona edició com a punt de trobada de la gastronomia i l’artesania de les Gavarres

La jornada ha combinat gastronomia, cultura i activitats familiars, amb espais ampliats i la incorporació de Calonge i Sant Antoni a l'organització. També ha acollit el lliurament dels Premis Les Gavarres 2026.
- Publicitat -
Banner dietetica genciana

Altres notícies