Taylor Swift, Beyoncé i Elton John nominats al Globus d’Or

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dilluns s’han donat a conèixer els nominats als Globus d’Or del 2020 on figuren noms com Taylor Swift que per primera vegada opta a una estatueta gràcies a la seva cançó ‘Beautiful Ghosts’ de la banda sonora de “Cats”, escrita al costat d’Andrew Lloyd Webber. Beyoncé per la seva part ho està per ‘Spirit’, el remale d’El rei lleó. Elton John amb I’m Gonna Love me Again de la banda sonora de “Rocketman”; ‘Into the Unknown’ de Frozen II i ‘Stand Up’ de “Harriet” són les altres nominades a millor cançó.

Els guanyadors se sabran el 5 de gener en una gala que tindrà lloc a Los Angeles.

 

L’entrada Taylor Swift, Beyoncé i Elton John nominats al Globus d’Or ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies