Taylor Swift dirigirà la seva primera pel·lícula

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Taylor Swift ha anunciat que dirigirà la seva primer pel·lícula a través de Searchlight Pictures. Els presidents de la productora s’han mostrats entusiasmats amb el seu fitxatge, ja que la consideren una gran narradora i una artista única.

De moment es desconeix de què tractarà la pel·lícula, així com el seu repartiment.

Aquesta notícia arriba després dels grans resultats que la cantant ha obtingut dirigint els videoclips de ‘The Man’ i ‘All too well’, amb els que ha aconseguit un bon grapat de premis. A nivell interpretatiu l’hem pogut veure en pel·lícules com “Cats” i “Amsterdam”.

L’entrada Taylor Swift dirigirà la seva primera pel·lícula ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Altres notícies