18.7 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Tecnologia i oci digital amb Josep Lluís Vidal 19/02/2019

Josep Lluís Vidal
Josep Lluís Vidalhttp://www.solucions360.cat/blog
Faig ràdio des de que tenia 13 anys. He experimentat tot tipus de gèneres radiofònics: radiofórmula, informatius, entrevistes, debats...Sóc autodidacta i ara estic treballant en el podcast. Crec, sense cap mena de dubte, que el futur de la ràdio passa per aquí.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Tecnologia i oci digital amb Josep Lluís Vidal 19/02/2019
Loading
/

A la secció de Tecnologia i oci digital de El Supermatí hem parlat dels següents temes:

-Whatsapp implementarà una funció per evitar que t’afegeixin a grups sense consentiment

-Apple i Google, en el punt de mira per permetre una app que vigila les dones a Arabia Saudí

-Els patins de Xiaomi son ‘hackejables’

Pots escoltar l’àudio sencer aquí:

També us deixem el vídeo de La Resistencia que comentem en el que Berto Romero es confon al crear una llista de Whatsapp i acaba creant un grup amb famosos i persones anònimes:

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies