The Crab Apples estrenen el videoclip de ‘Hay Luz’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les llums són el punt de partida del clip amb la lletra i el desenvolupament sonor de ‘Hay Luz’. Les Crab Apples interpreten la cançó envoltades primer de llum tènue i finalment entre una explosió de llum i colors primaris. Tot això, dins d’un efecte de nostàlgia dels anys noranta aconseguit a través de l’slowmotion que evoca la càrrega emotiva d”Hay Luz’.

El clip ha estat rodat per la productora RAMEN, amb qui el grup ja havia col·laborat en el seu vídeo de directe “Inside CRAP”, on tocaven íntegrament el seu últim disc CRAP des d’una planta de gestió de residus.

The Crab Apples parlen d’aquest moment en el qual després d’una llarga etapa de foscor, per fi aconsegueixes albirar la llum i t’aferres a ella. Una metàfora que, en realitat, els serveix per a parlar de les lluites internes a les quals ens sotmetem dia a dia per a vèncer als nostres propis dimonis.

L’entrada The Crab Apples estrenen el videoclip de ‘Hay Luz’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre renoven el seu conveni de col·laboració

CaixaBank i la Unió d’Empresaris d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre han renovat el seu acord. El conveni obre una línia de crèdit de 100 milions d’euros. Els associats tindran condicions preferents per renovar instal·lacions, obtenir liquiditat i millorar la gestió. També rebran suport especialitzat per adaptar els seus negocis a les necessitats actuals del sector turístic local.

Altres notícies