The Crab Apples estrenen el videoclip de ‘Hay Luz’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Les llums són el punt de partida del clip amb la lletra i el desenvolupament sonor de ‘Hay Luz’. Les Crab Apples interpreten la cançó envoltades primer de llum tènue i finalment entre una explosió de llum i colors primaris. Tot això, dins d’un efecte de nostàlgia dels anys noranta aconseguit a través de l’slowmotion que evoca la càrrega emotiva d”Hay Luz’.

El clip ha estat rodat per la productora RAMEN, amb qui el grup ja havia col·laborat en el seu vídeo de directe “Inside CRAP”, on tocaven íntegrament el seu últim disc CRAP des d’una planta de gestió de residus.

The Crab Apples parlen d’aquest moment en el qual després d’una llarga etapa de foscor, per fi aconsegueixes albirar la llum i t’aferres a ella. Una metàfora que, en realitat, els serveix per a parlar de les lluites internes a les quals ens sotmetem dia a dia per a vèncer als nostres propis dimonis.

L’entrada The Crab Apples estrenen el videoclip de ‘Hay Luz’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:15:17

Clara Dato: «No hem adaptat la casa a l’hotel, sinó l’hotel a la casa»

Clara Dato, copropietària de l’Hotel Aiguaclara de Begur, explica com aquest establiment boutique ha preservat l’essència d’una casa indiana del 1866 convertint-la en un allotjament singular. L’hotel aposta per la desestacionalització, el tracte familiar i la vinculació amb empreses del territori per oferir una experiència autèntica a l’Empordà.

Altres notícies