17.6 C
Pals
Dimecres, 12 novembre 2025
- Publicitat -

The Sey Sisters publiquen el seu nou disc “We got your back”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

“We got your back” (Satélite K, 2021) és el tercer treball de The Sey Sisters que surt avui a la venda en format digital, vinil, i CD. Amb aquest nou treball es reinventen musicalment, buscant sonoritats noves per reafirmar el seu missatge antiracista i feminista.

Seguint el llegat de les generacions que les precedeixen, les germanes Sey lluiten per trobar el seu lloc i la seva identitat com afro-descendents a través de les cançons d’aquest disc. Tal com elles mateixes expliquen: “Obrim un espai per a la cura, per l’empoderament, per reforçar el sentiment de comunitat i per honorar als nostres avantpassats i les persones que han mort i segueixen morint en el viatge”.



L’entrada The Sey Sisters publiquen el seu nou disc “We got your back” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’ACA amplia les zones inundables a l’Empordà davant l’augment de pluges extremes

L’Agència Catalana de l’Aigua ha ampliat el mapa de zones inundables i incorpora nous trams de risc a l’Alt i Baix Empordà. Municipis com Figueres, la Bisbal d’Empordà o Torroella de Montgrí entren en àrees vulnerables per la crescuda de rius com la Muga, el Ter i el Daró, en un context d’augment de pluges extremes.

Altres notícies