The Strypes, la setmana vinent a Barcelona

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La banda irlandesa The Strypes, que ha estat una de les sensacions musicals dels últims anys, estarà en concert a la Sala Apolo de Barcelona el dia 4 de febrer, acompanyats de l’artista català / holandès Max Meser, hereu de Paul Weller, que serà l’encarregat d’obrir la vetllada.

The Strypes van néixer com el nou miracle del rock & roll i segueixen sent-ho. La seva música és pura maduresa, 1 desvergonyiment i la seva cohesió en l’escenari sorprèn. Un talent i una tècnica a l’antiga que els va portar a ser teloners d’Arctic Monkeys en 2013 ia tenir confessos admiradors com Noel Gallagher, Dave Grohl, Milers Kane o Paul Weller entre d’altres.

Ara, la banda estarà presentant el seu tercer disc Spitting Image després de quatre anys girant sense descans. En aquest treball, la banda vol tornar a demostrar que són capaços d’escriure bones cançons, més enllà de les seves arrels de rock & roll adrenalític. Ja tenen vint anys i el seu so ha tornat a canviar. És un so senzill, directe, però no per això menys sofisticat.

Les entrades es poden comprar a Ticketea.

- Publicitat -
- Publicitat -

Montse Molla: «Les Gavarres no s’han de gestionar, han de servir per viure-hi»

La pagesa i viticultora de Mas Molla, Montse Molla, defensa que l’abandonament del món rural és una de les principals causes de la vulnerabilitat del massís de les Gavarres davant dels grans incendis. En una entrevista al programa especial sobre l’incendi al massís de les Gavarres, reclama menys burocràcia, més suport a la pagesia i una nova mirada sobre la gestió forestal.

Altres notícies