16.2 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

The Weeknd arrasa amb el seu nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Weeknd va publicar el divendres un EP anomenat My Dear Melancholy, que ràpidament es va situar al número 1 en molts països i que va arrasar a Spotify, col·locant la majoria de les cançons entre el top dels Estats Units, Global i el Regne Unit entre altres països.

La cançó més escoltada és la primera del disc, Call Out My Name, que ja supera els 20 milions de reproduccions en 3 dies. La segueix Try me amb uns 14 milions.

Està cantat que el disc se situarà aquesta setmana al número 1 de la Billboard 200 i també podria aconseguir-ho en altres llistes mundials.

- Publicitat -
- Publicitat -

Unió de Pagesos exigeix al Govern que millori el manteniment de les rieres del Baix Empordà per combatre les inundacions

El sindicat agrari reclama que l'administració sigui responsable dels danys provocats "per la seva inacció".

Altres notícies