The Weeknd arrasa amb el seu nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

The Weeknd va publicar el divendres un EP anomenat My Dear Melancholy, que ràpidament es va situar al número 1 en molts països i que va arrasar a Spotify, col·locant la majoria de les cançons entre el top dels Estats Units, Global i el Regne Unit entre altres països.

La cançó més escoltada és la primera del disc, Call Out My Name, que ja supera els 20 milions de reproduccions en 3 dies. La segueix Try me amb uns 14 milions.

Està cantat que el disc se situarà aquesta setmana al número 1 de la Billboard 200 i també podria aconseguir-ho en altres llistes mundials.

- Publicitat -
- Publicitat -

La integració tarifària arriba a les comarques gironines i a partir de dilluns es podrà viatjar amb un bitllet

Els usuaris podran utilitzar els títols multiviatge de l'ATM de Girona a totes les línies d'autobús interurbà, facilitant la mobilitat en una àrea integrada de més de 400.000 persones.

Altres notícies