The XX confirmen que estan treballant en un nou disc

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La banda de rock alternatiu The XX van utilitzar les seves xarxes socials per felicitar el nou any, i de pas, també van anunciar que el trio està treballant en noves cançons per a un futur disc. “Amb ganes d’aquest 2020! Tots hem estat treballant en nova música. No podem esperar a compartir-la amb vosaltres!” -va publicar el trio a les xarxes.

Aquestes declaracions es complementen amb aquelles primeres pistes que la banda va donar el passat mes d’agost a l’emissora BBC Radio 6. Durant una entrevista, un membre del grup va confessar que tant ell com la resta havien començat a enfocar el procés creatiu d’un nou disc.

L’entrada The XX confirmen que estan treballant en un nou disc ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Anna Andreu emociona el públic de la Pera en una de les nits més íntimes del Festival ÍTACA

La plaça Catalunya de la Pera es va omplir aquest divendres per rebre Anna Andreu en una de les actuacions més emotives del Festival ÍTACA. La cantautora hi va presentar Vigília, en un concert marcat per la proximitat i la sensibilitat. El certamen es tancarà el 5 de juliol a Calella de Palafrugell.

Altres notícies