Thom Yorke col·labora amb Greenpeace amb Hands Off the Antarctic

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Thom Yorke és notícia aquesta setmana arran de la seva col·laboració amb Greenpeace, amb la missió de protegir l’oceà Antàrtic.

Yorke va explicar a The Independent, que «hi ha alguns llocs al planeta que estan destinats a mantenir-se crus i salvatges i no ser destruïts per l’empremta de la humanitat».

Per conscienciar a la població han estrenat un vídeo on de fons sona Hands off the Antarctic, i és que l’oceà Antàrtic és una terra salvatge i el que passa allà ens afecta a tots i l’hem de protegir.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal inaugura la tercera edició de la Terracotta Biennal centrada en la ceràmica contemporània

La tercera Terracotta Biennal converteix la Bisbal d’Empordà en un punt de trobada de la ceràmica contemporània fins diumenge. El Terracotta Museu acull les obres de 18 creadors, debats professionals i activitats culturals obertes al públic. La programació combina art, arquitectura, disseny i investigació. La cita culminarà diumenge amb el lliurament del Premi de Ceràmica Terracotta Biennal.
- Publicitat -
banner maxilostetic

Altres notícies