Últims àudios

Notícies

Consells pràctics per gaudir del concert dels 25 anys de Ràdio Capital a Peratallada

Aquest dissabte 31 d'octubre, a les 19 h, la plaça del Castell de Peratallada acollirà el concert «25 anys de paisatge musical empordanès». T'expliquem on aparcar, on trobar els lavabos i tot el que necessites saber per gaudir de la vetllada.

Investigadors plantegen restituir les dunes i la posidònia com a barreres naturals per aturar els temporals de mar

L'Ajuntament de Calonge demana "línies d'ajuda preparades" per reparar els desperfectes.

Palamós projectarà imatges de la vida quotidiana del municipi durant els anys setanta i vuitanta

Palamós recuperarà imatges de la vida quotidiana dels anys setanta i vuitanta amb una projecció al Teatre La Gorga. La sessió tindrà lloc diumenge 1 de novembre, a les sis de la tarda. El muntatge reuneix filmacions de Lluís Grassot i la família Dalmau. També inclou el documental Musclos i eriçons, premiat l'any 1980 en un concurs de cinema amateur.

Detingut un home amb 1.360 quilos de marihuana acabada de tallar d’una plantació en un bosc de difícil accés a Vilopriu

La Guàrdia Civil també va trobar dues tendes de campanya on se sospita que l'arrestat vivia mentre vigilàva el cultiu.

Torroella treballa la coordinació institucional per abordar situacions de reincidència de persones amb conductes conflictives

L’Ajuntament de Torroella de Montgrí i l’Estartit ha mantingut tres reunions per buscar solucions als conflictes reiterats a l’espai públic. El consistori s’ha trobat amb els Mossos d’Esquadra, la Fiscalia de Girona i responsables de salut mental i addiccions. Les trobades busquen millorar la coordinació institucional i abordar la reincidència d’un grup de set o vuit persones identificades.

Inauguren el primer habitatge coopreatiu en cessió d’ús per a gent gran amb el Walden XXI

El projecte Walden XXI ha transformat un antic hotel de Sant Feliu de Guíxols en una comunitat amb 31 unitats de convivència que servirà per acollir a una quarantena de persones que volen envellir amb autonomia, suport mutu i estabilitat residencial.

El temps

Temps tranquil però, sempre mirant a l’Atlàntic

Després de l'enrenou i les fredorades d'aquestes últimes setmanes, des d'aquest passat diumenge el temps s'ha tranquil·litzat i hem...

Opinió

Més espais de trobada, menys ràbia

Una part de la joventut viu avui entre la incertesa, la frustració i la manca d’expectatives de futur. L’accés...

Mentre ens quedi l’Empordà

What a time to be alive, diuen els anglosaxons, o quins temps ens ha tocat viure!, que diríem nosaltres....

Colla 69, + de 50 anys fent poble!

El divendres 30 d’octubre s’inaugura a la capella de Sant Antoni de Torroella de Montgrí l’exposició Colla 69, +...

Què passa, ‘bro’?

Amb cinquanta-tres anys a l’esquena i la pipa no sempre a flor de llavi, topo cada cop més amb...

Cultura

Brots Empordà tanca la segona edició amb deu propostes amb les entrades exhaurides

Del 22 al 25 d'octubre, la programació ha combinat música, arts escèniques, gastronomia i patrimoni. La iniciativa, impulsada per Joventuts Musicals de Torroella de Montgrí, ha reivindicat la pagesia i els productors locals com a part de la cultura empordanesa.

Segueix-nos

11,667SeguidorsSeguir

Novetats musicals

Informació musical

Esports

Actualitat Ràdio Capital