Troben dos ducs electrocutats al Parc Natural del Montgrí

Agents rurals advertiran al fiscal de medi ambient del perill de les línies elèctriques

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Troben dos ducs electrocutats al Parc Natural del Montgrí
Loading
/

Dissabte es van trobar dos ducs morts electrocutats al costat d’una de les torres al Parc Natural del Montgrí. Els ducs són una espècie protegida, i Jaume Ramot, del grup de Natura Sterna, ha dit que malgrat hi ha bastantes parelles de ducs, també hi ha perills, com les línies de subministrament elèctric.

Així doncs, Ramot ha dit que els agents rurals advertiran amb un informe sobre la situació al fiscal de Medi Ambient «perquè les companyies elèctriques soterrin o millorin aquestes línies que son altament perilloses.»

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Estartit repassa 25 anys d’història a través de l’exposició de Ràdio Capital

La mostra recull turisme, vida social, equipaments, medi ambient i episodis d’impacte local a través de fotografies i continguts periodístics. Genís Dalmau i Jordi Ponjoan han destacat el valor de mirar enrere per preparar el futur del municipi.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies