Troben el cos sense vida de l’home de 34 anys desaparegut a Torroella

Un familiar va denunciar la seva desaparició aquest dimarts 25 de gener

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Els Mossos d’Esquadra han localitzat el cos sense vida d’en Xavi, el veí de 34 anys de Torroella de Montgrí que va desaparèixer aquest 22 de gener. Ho han anunciat aquest migdia, a les 14.06 h, a través de Twitter.

L’home va sortir de casa el 22 de gener en pijama, i va dir que tornaria el cap de poca estona. Un familiar seu va denunciar la desaparició aquest dimarts passat, i des de llavors la policia l’estava buscant.

https://twitter.com/mossos/status/1487411709602062338?s=20&t=aIlzrd48qvyEY782W4tPwg

- Publicitat -
- Publicitat -

Vespres de Caves Hill consolida la seva aposta cultural amb una segona edició plena de música, gastronomia i territori

Vespres de Caves Hill tornarà aquest 2026 amb la seva segona edició després de l’èxit aconseguit l’any passat, quan el festival va reunir més de 1.000 assistents al Penedès. El cicle, que fusiona música, gastronomia i caves en un entorn singular, se celebrarà els dies 18, 19, 20 i 21 de juny a partir de

Altres notícies