Troben un home mort surant a la cala del Cau de Palafrugell

L'home tindria uns setanta anys, encara no estaria identificat però tindria clars signes d'ofegament després de trobar el cos surant a l'aigua del mar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A la cala del Cau de Palafrugell, aquest divendres al matí s’han trobat el cos sense vida d’un home, segons ha informat El Gerió Digital i ha confirmat Protecció Civil. Els fets han succeït pels volts de les 09:30 del matí.

L’home que encara no hauria estat identificat té uns setanta anys aproximadament i tenia signes d’haver-se ofegat, segons el mitjà. La Guàrdia Civil és qui s’encarregarà de la investigació a partir d’ara. Tot ha començat quan un veí de Palafrugell que estava per la zona del Cau, ha vist objectes personals a la sorra de la platja. Aleshores ha alertat al telèfon d’emergències 112.

Fins al lloc dels fets s’hi ha desplaçat la Policia Local de Palafrugell que han localitzat el cos surant a l’aigua prop de les roques. Els Mossos d’Esquadra i Salvament Marítim que són qui han retirat el cos de l’aigua.

Com ha confirmat Protecció Civil, la Cala del Cau de Tamariu no disposa de servei de vigilància.

- Publicitat -
- Publicitat -

La depuradora de Palamós recupera el funcionament complet abans del previst després dels danys del temporal

Les obres, amb una inversió de prop de quatre milions d'euros, s'han acabat abans del calendari previst. La Generalitat i el Consorci de la Costa Brava mantenen el projecte d'una nova instal·lació que permetrà reutilitzar l'aigua regenerada.

Altres notícies