Txarango s’acomiaden estrenant una nova cançó

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Txarango van oferir ahir el seu darrer concert de la gira El cor de la terra, en un directe molt especial al festival Esperanzah, ple de sorpreses i moments emotius.

El grup català deixarà de pujar als escenaris durant més d’un any i mig, i aprofitaran per viatjar al Brasil per col·laborar amb el moviment dels sense terra o també tenen previst ajudar al festival Yalah Sàhara, que tindrà lloc al camp de refugiats de Tindouf, a Algèria.

Abans de dir adéu durant un llarg període, el grup del Ripollès ha compartit un vídeo amb imatges de la seva última gira i on podem escoltar una cançó inèdita, Tanca els ulls, un regal que el grup ofereix als seus seguidors per fer l’espera no tan llarga.

Foto: Bernat Almirall

- Publicitat -
- Publicitat -

Popcorn Beats convertirà Sant Cugat en un univers cinematogràfic immersiu amb una experiència musical única

Hi ha espectacles que s’escolten i d’altres que es viuen. Amb aquesta premissa neix Popcorn Beats, una proposta creada per Rockstacular que fusiona música, cinema i escenografia en una experiència immersiva que arribarà el pròxim 17 de maig a la Sala El Siglo de Mercantic, a Sant Cugat del Vallès. Lluny de plantejar-se com una

Altres notícies