28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

U2 suspenen un concert després de 20 minuts per afonia de Bono

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Feia pràcticament 30 anys que els U2 no havien suspès un concert quan ja havia començat. La darrera vegada va ser el 18 de desembre de 1989 a Amsterdam.

La nit no va començar molt bé al Mercedes Benz de Berlin, on es podia veure les dificultats que tenia Bono per interpretar les cançons del repertori. Però tot es va fer més evident a la cinquena peça, ni més ni menys que Beautiful Day.

Al finalitzar la cançó va demanar disculpes al públic i va dir que no podia cantar i que no seria correcte per totes les persones que havien pagat l’entrada per veure el grup. Immediatament després el concert es va cancel·lar.

La banda ha emès un comunicat signat pels altres membres del grup, explicant que Bono va patir una pèrdua completa de la seva veu, però sense donar més detalls del seu estat de salut.
També s’explica que el músic es trobava perfectament abans de començar el concert i tenia la veu perfectament.

Per les xarxes alguns usuaris apunten a les màquines de fum com a possibles responsables d’aquesta pèrdua de veu.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies