25.3 C
Pals
Divendres, 20 juny 2025
- Publicitat -

Últimes entrades per la Telecogresca

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El proper dissabte 14 d’abril la Telecogresca celebra els seus 40 anys al Parc del Fòrum.
Després de guanyar el premi al millor festival universitari de l’Estat durant la gala dels Iberian Festival Awards 2018, el mític festival de música torna aquest any amb la seva 40a edició i més forta que mai.

Durant 8 hores de música ininterrompuda (des de les 18.30 fins les 03.00h), passaran per l’escenari sis DJ i cinc bandes, entre els quals destaquen el grup i DJ guanyadors de l’Engresca’t 2018.

La programació del festival es dividirà en dos escenaris: l’Analògic, on tocaran Txarango, Zoo, Xavi Sarrià, Lágrimas de Sangre i Idea Música; i el Digital, on trobarem a The Tripletz, Blanca Ross, Albert Neve, Vàndal, i altres com Lo Putocat O DJ Monka.
Les últimes entrades encara es poden comprar a la web del festival (clicant aquí), per 17 o 22 euros, o als punts de venda habilitats a diferents universitats catalanes.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Massi Baix Ter incorpora l’olotina del filial, Alba Codony, al primer equip per debutar a la Volta Ciclista a Osona

El conjunt empordanès afronta la prova amb una plantilla renovada i objectius ambiciosos per a la resta de la temporada, incloent-hi els Campionats d’Espanya i diverses cites internacionals.

Altres notícies