Un acord d’última hora permetrà que se celebri el Barcelona Beach Festival

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

Aquest dissabte s’ha celebrat una reunió entre Bombers i l’Ajuntament de Sant Adrià que ha permès que el Barcelona Beach Festival es pugui celebrar sense cap problema aquesta mateixa tarda.

L’Ajuntament demanava a Bombers que emetés l’informe favorable de prevenció de riscos per poder atorgar la llicència. Finalment ambdues parts han aprovat la celebració del festival, després d’unes hores on la situació era crispada.

L’Ajuntament deia que Live Nation havia presentat la documentació fora del termini fixat, mentre que la promotora deia que tot era culpa de l’ajuntament i que els portarien als tribunals, en cas de no celebrar-se el festival.

S’haurà de veure si ara Live Nation voldrà mantenir la querella contra l’Alcaldessa i la primera tinent d’alcalde o si amb l’acord tot queda arreglat.

L’entrada Un acord d’última hora permetrà que se celebri el Barcelona Beach Festival ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Mentre ens quedi l’Empordà

What a time to be alive, diuen els anglosaxons, o quins temps ens ha tocat viure!, que diríem nosaltres....
- Publicitat -

Altres notícies