Mor ofegat un home britànic a Calella de Palafrugell

La dona va donar l'avís als serveis d'emergència després que no tornés de l'aigua mentre nedava

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Un home de 63 anys i de nacionalitat britànica va morir ofegat dissabte a Calella de Palafrugell.

L’avís als serveis d’emergència el va fer l’esposa de l’home a primera hora de la tarda quan va veure que no tornava a la platja després d’entrar a l’aigua, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Girona, que es va encarregar del cas.

Fins al lloc dels fets també es van desplaçar membres dels Bombers, el SEM i els Mossos d’Esquadra.

Aquesta notícia rectifica una altra publicada prèviament en que assegurava que l’home ofegat havia estat localitzat a la zona de Ses Negres de Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner Tancaments Albert

El Consell Comarcal del Baix Empordà aprova les bases del pressupost del 2027 i un nou pla per a la diversitat

També ha validat un nou pla per a la diversitat afectiva, sexual i de gènere. Entre els acords destaquen la continuïtat dels menjadors escolars, la col·laboració amb Jafre i Regencós i la renúncia del conseller Jordi Carol.
- Publicitat -
banner agrienergia

Altres notícies