Mor ofegat un home britànic a Calella de Palafrugell

La dona va donar l'avís als serveis d'emergència després que no tornés de l'aigua mentre nedava

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home de 63 anys i de nacionalitat britànica va morir ofegat dissabte a Calella de Palafrugell.

L’avís als serveis d’emergència el va fer l’esposa de l’home a primera hora de la tarda quan va veure que no tornava a la platja després d’entrar a l’aigua, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil de Girona, que es va encarregar del cas.

Fins al lloc dels fets també es van desplaçar membres dels Bombers, el SEM i els Mossos d’Esquadra.

Aquesta notícia rectifica una altra publicada prèviament en que assegurava que l’home ofegat havia estat localitzat a la zona de Ses Negres de Begur.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal és la seu del Catalonia Open WTA 125 i celebra el desè aniversari del torneig de tennis femení

La Bisbal d’Empordà, Capital del Tennis Català 2026, acollirà del 27 d’abril al 3 de maig el Catalonia Open Solgironès WTA 125, amb jugadores d’alt nivell internacional. El torneig combinarà competició, activitats inclusives i propostes educatives, i donarà pas a l’ITF W35 de Platja d’Aro.

Altres notícies