Un incendi a un pis de Llafranc deixa un ferit a l’hospital de Palamós

Afotrunadament, els bombers no han hagut de rescatar a ningú del pis.

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ahir, a les 11:27 hores, els Bombers de la Generalitat van rebre un avís de foc a un edifici al carrer Xaloc. L’incendi, segons explica el Diari de Girona, fou originat en un pis de la planta baixa. Es va poder apagar amb mitja hora, però va provocar un ferit per intoxicació de fum. L’afectat, de 51 anys, fou traslladat ràpidament a l’horpital de Palamós en estat menys greu.

Els Bombers, segons detalla el Diari de Girona, no van haver de rescatar a ningú del pis i van ventilar la planta i l’escala de l’edifici a causa del fum de l’incendi.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

El sindicat Metges de Catalunya xifra en un 27% el seguiment de la vaga a comarques gironines

La jornada de vaga convocada aquest dilluns torna a mobilitzar el col·lectiu mèdic arreu del país. A les comarques gironines, el sindicat Metges de Catalunya xifra el seguiment en un 27%, en el marc d'una nova protesta per reclamar millores laborals i assistencials.

Altres notícies