Un menor, ferit greu a Palafrugell en haver accedit a un edifici en obres abandonat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
clinica milena

Un adolescent es troba greu en caure al buit dins un edifici en construcció però abandonat a Palafrugell diumenge 20 de maig prop de les 19h. Segons els Mossos d’Esquadra, passats dos quarts de vuit de la tarda, un nen de 16 anys va trucar a la comissaria demanant que fossin a rescatar un amic seu al carrer Vapor número 11 de la localitat palafrugellenca.

El noi, de 16 anys, va patir un traumatisme cranial i al tòrax en precipitar-se per un buit i es troba greu amb pronòstic reservat a l’hospital Josep Trueta (Girona) després que un helicòpter el va traslladar d’urgència fins al centre hospitalari.

L’adolescent es va precipitar des d’una alçada de 3 metres en entrar amb 2 amics més a l’edifici en obres, que fa temps que està abandonat, i que tenia algunes tanques de protecció trencades que els nens van utilitzar per accedir dins l’edifici.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Un veí de Sant Feliu de Guíxols vol entrar al llibre Guinness dels rècords per tenir una col·lecció de 37.000 maquinetes

Albert Gironès assegura que quadruplica la col·lecció d'unes 8.500 peces que actualment figura al registre.
- Publicitat -

Altres notícies