Una desconeguda Paula Badosa diu adéu a l’Obert d’Austràlia

La victòria de la nord-americana Madison Keys ha estat clara, amb un resultat prou eloqüent: 6-3 i 6-1

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
clinica milena

La tennista de Begur arribava pletòrica als vuitens de final d’aquest primer Grand Slam de l’any, però avui no ha tingut el seu dia i a més s’ha trobat una jugadora amb un gran nivell de joc. La victòria de la nord-americana Madison Keys ha estat clara, amb un resultat prou eloqüent: 6-3 i 6-1.

S’ha combinat tot en aquest partit, per una banda Badosa no ha trobat mai el seu lloc a la pista i ha comès nombroses errades, i per l’altra Keys ha desplegat un repertori de cops que per moments fregaven la perfecció.

Malgrat aquesta inapel·lable derrota, la baixempordanesa s’emporta un important botí de terres australianes. La seva notable trajectòria fins avui la permetrà pujar al cinquè lloc del rànquing mundial. Mica en mica, Badosa es va consolidant entre l’elit tennística i ara aprofitarà per descansar uns dies després d’un inici d’any intens.

Les seves properes cites seran a Dubai, Doha, Indian Wells i Miami.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Comerç iluminació girona

Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore encapçalen el Resurrection Fest 2027

El Resurrection Fest ha anunciat les primeres 72 bandes de la seva edició del 2027, amb Mötley Crüe, Evanescence, Parkway Drive i Lorna Shore com a principals caps de cartell. El festival tornarà a Viveiro (Galícia) del 30 de juny al 3 de juliol i ja ha avançat alguns dels noms més destacats de la
- Publicitat -
Banner pizzes l'empordanet

Altres notícies