L’explosió d’un vaixell deixa un mort i dos ferits a Cadaqués

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Un home ha mort i dos més han resultat ferits per una explosió de la cambra hiperbàrica d’un vaixell a Cadaqués. L’explosió s’ha produït als voltants de les 10 del matí, quan l’embarcació (una barca de corallers) era a uns 15 metres de la platja de Portlligat.

Les causes de l’explosió estan sent investigades per la Guàrdia Civil, que s’ha desplaçat als lloc dels fets, juntament amb el SEM, els Bombers, els Mossos d’Esquadra i la Policia local.

La víctima mortal és un home d’uns 60 anys i veí de roses, mentre que els dos ferits són un jove de 25 anys, que ha estat traslladat en helicòpter a l’hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona i el seu pare, que ha pogut anar pel seu propi peu a l’ambulatori.

Els equips d’emergències han acordonat la platja de Portlligat.

- Publicitat -
- Publicitat -

La Bisbal impulsa el seu primer Pla Local d’Habitatge i obre un procés participatiu per recollir aportacions ciutadanes

Es tracta d'una estratègia vigent fins al 2032 que preveu la construcció de fins a 523 nous habitatges i busca garantir l'accés a un habitatge digne per a tots els ciutadans.

Altres notícies