Una versió de «REC» guanya el setè concurs de «miniremakes»

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

REC d’Annia Català guanya el primer premi del setè concurs de «miniremakes» de Platja d’Aro, que impulsa l’associació Arocinema. També s’ha premiat Underworld d’Andrea Ros amb el segon premi, Star Wars IV de Javier Salmerón amb el premi Llibreria 22, Scream d’Albert Sansabrià amb el premi del públic, i Shameless de Maria Ortega amb el premi Arocinema.

El concurs proposa reproduir una escena, d’un màxim més de tres minuts i mig, d’una pel·lícula, sèrie, anunci o videoclip. S’han presentat recreacions de títols clàssics del cinema, com Reservoir Dogs o Matrix, o de sèrie actuals, com Narcos i Stranger Things.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós impulsa la segona edició de les jornades sobre economia blava dins el festival Palamós Terra de Mar

Palamós acollirà els dies 26 i 27 de maig la segona edició de les jornades “Palamós Millora: Tradició i Innovació a l’Economia Blava”. Les sessions abordaran les oportunitats laborals, la formació, la innovació i la sostenibilitat vinculades al sector marítim, nàutic i pesquer del municipi.

Altres notícies