Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Sota el nom de Ven’nus, Valèria N. Saurí presentarà en directe el seu nou àlbum, “Mai vista trista”, el pròxim 6 de març a la Sala 2 d’ Apolo, en el marc de Primavera Tours. 

Aquest segon disc de la cantant de Sabadell es construeix a través de catorze cançons que dibuixen una identitat viva, canviant i vulnerable. Un treball on Ven’nus s’allunya del personatge immutable per mostrar una veu artística honesta, lúcida i en constant transformació.

El concert serà la primera oportunitat per endinsar-se en aquest nou univers en viu, amb una posada en escena que traslladarà al directe el discurs emocional, estètic i sonor del disc.

Amb “Mai vista trista”, Ven’nus es consolida amb una veu pròpia dins l’escena pop underground catalana, reafirmant-se com una de les propostes més personals i singulars de la nova generació. Les entrades ja a la venda.

L’entrada Ven’nus presentarà “Mai vista trista” a la [2] d’ Apolo ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Aquella nit al Tiffany’s” de Ràdio Capital guanya el Premi Ràdio Associació

La producció de Ràdio Capital recrea en format de ficció sonora l’intent d’atemptat contra la discoteca Tiffany’s de Platja d’Aro l’any 1969

Altres notícies