2.6 C
Pals
Dijous, 29 gener 2026

Verges podrà millorar la carretera GI-634 gràcies a la subvenció Next Generation

La subvenció, concedida pel Ministeri de Transició Energètica, és d'1,842 milions d’euros

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El municipi de Verges disposarà d’1.842.117 milions d’euros per dur a terme la reforma del tram urbà de la GI-634, com a part del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, del Ministeri de Transició Energètica, segons informa El Punt Avui. La subvenció forma part del projecte Next Generation.

Aquest projecte té com a objectiu pacificar i millorar el carrer Girona -des del carrer de la Pau fins a la rotonda- i la secció no rehabilitada del carrer Padró que dona entrada a la plaça de l’11 de setembre, i també a totes les interseccions existents.

Actualment, els eixos viaris que travessen el municipi són destinats principalment als vehicles motoritzats, prioritzant i facilitant la circulació dels cotxes i camions i fent poc atractius i segurs els desplaçaments a peu o amb bicicleta. La secció de les voreres, que es troba en mal estat, no compleix els criteris mínims per garantir l’accessibilitat de totes les persones. La proposta té com a objectiu millorar aquestes condicions, tot pacificant el trànsit motoritzat i millorant el paisatge urbà.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:18:16

Els Descarrilats: “Anem enfeinats fins l’últim moment, però el premi es veure la cara del públic”

Els membres de la colla “Els Descarrilats” estan ultimant els preparatius per al Carnaval, amb la il·lusió intacta malgrat les dificultats. Entre l'esforç per acabar les carrosses a temps i les esperades disfresses fetes a mà, els Descarrilats esperen que el resultat d'aquest any sorprengui el públic i els jurats.

Altres notícies