25.5 C
Pals
Dilluns, 23 juny 2025
- Publicitat -

Viatges Capitals – San Francisco

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb en Gerard hem fet un viatge fins a San Francisco per conèixer els llocs on hem d’anar ja sigui caminant o a peu (que en Gerard no sap que és el mateix).

A part del pont i de l’illa on hi havia la presó d’Alcatraz, San Francisco amaga racons inimaginables!

- Publicitat -
- Publicitat -

La meitat dels habitatges venuts a la Costa Brava els últims cinc anys han estat comprats per estrangers

Prop de la meitat dels habitatges venuts a la Costa Brava els últims cinc anys han anat a mans d’estrangers, sobretot jubilats francesos. A les comarques de Girona, gairebé un de cada tres habitatges venuts el 2024 ha estat adquirit per ciutadans de fora. Tot i els preus elevats, molts compradors paguen al comptat i es queden a viure-hi.

Altres notícies