11.5 C
Pals
Divendres, 23 gener 2026

Voluntaris netejaran les platges i el fons marí de Calella i Llafranc el proper dissabte

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: 2 minuts
- Publicitat -spot_img

El proper dissabte 19 de setembre a les 10 del matí, es realitzarà la ja tradicional jornada de neteja de les platges i del fons marí de Llafranc i Port Pelegrí de Calella de Palafrugell. Aquest any, degut a les restriccions d’aforament provocades per la pandèmia de la Covid-19, la platja de Port Pelegrí romandrà tancada el dissabte 19 des de les 8 fins a 2/4 d’1, i només hi podran accedir els voluntaris per fer la neteja.

privat:-voluntaris-netejaran-les-platges-i-el-fons-mari-de-calella-i-llafranc-el-proper-dissabteL’activitat està organitzada per l’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Palafrugell i compta amb la col·laboració de les empreses Poseidon Diving Center al Port Pelegrí de Calella i Barracuda Diving Center i Triton Diving a Llafranc. La neteja amb caiac a l’entorn de Llafranc estarà organitzada per l’empresa Tourist Service. Per segon any consecutiu, l’empresa Delicious & Sons coordinarà la neteja de la sorra amb voluntaris a la platja de Port Pelegrí.

L’objectiu de la trobada és, a més de la retirada de residus, conscienciar la gent de la importància de conservar l’ecosistema marí i evitar abocar residus al mar.

En l’edició de l’any passat, a la platja de Port Pelegrí a Calella de Palafrugell, hi van participar 121 voluntaris a la neteja a peu a platja i els entorns, 7 voluntaris amb Paddle Surf que van netejar davant la platja, i 25 submarinistes que van fer la immersió a la zona del Golfet. Entre ells van recollir 37 kg dels quals 1 kg de burilles tabac. Pel que fa a la platja de Llafranc hi van col·laborar 8 submarinistes i 11 voluntaris repartits en 8 caiacs, que van recollir 11 kg de residus.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

Unió de Pagesos exigeix al Govern que millori el manteniment de les rieres del Baix Empordà per combatre les inundacions

El sindicat agrari reclama que l'administració sigui responsable dels danys provocats "per la seva inacció".

Altres notícies