17.6 C
Pals
Dimecres, 11 febrer 2026

Xavier Casas, reescollit com a secretari general d’UGT a les comarques gironines

El 96% dels delegats han votat per la seva candidatura que s'allargarà quatre anys. Casas va accedir al càrrec el 2015, en substitució de Dolors Bassa

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Xavier Casas ha revalidat el seu càrrec de secretari general d’UGT a les comarques gironines. Casas va accedir al càrrec el 2015, en substitució de Dolors Bassa. Aquest dilluns s’han fet les votacions dels delegats de la intercomarcal del sindicat i un 96% dels votants l’ha escollit com a secretari general, renovant a Casas per quatre anys més.

El secretari general estarà acompanyat per Jorge Iglesias (secretari d’organització), Sofía Geli (secretaria sindical), Gemma Martínez (secretaria de Polítiques Socials, Igualtat i Ocupació) i Sílvia Quevedo (secretaria de Salut Laboral i Relacions Institucionals).

- Publicitat -
- Publicitat -

Uns 12.000 docents es manifesten a Girona per exigir més recursos al Departament d’Educació

La mobilització ha arrencat a les dotze del migdia des del pont del Dimoni i ha acabat a la Delegació del Govern.

Altres notícies