Yolanda Aguilar escollida com a primera secretària local del PSC de Palamós

D'altra banda, Raquel Gallego assumirà la secretaria d'organització del PSC de Palamós

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Yolanda Aguilar ha estat escollida per la militància del PSC de Palamós com a nova primera secretària local, ja que l’exalcaldessa Teresa Ferrés va renunciar a la reelecció.

Segons informa El Punt Avui, malgrat això no vol dir que acabi encapçalant la nova candidatura, Aguilar vol consolidar el partit com a alternativa a l’actual govern i que sigui un projecte «obert, de caràcter marcadament municipalista» i que arribi a la ciutadania com a tal.

D’altra banda, Raquel Gallego assumirà la secretaria d’organització del PSC de Palamós.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Linkin Park estrenaran un documental sobre el seu retorn als escenaris

Linkin Park han anunciat l’estrena de “LINKIN PARK: UNSHATTER”, un nou documental que arribarà als cinemes de tot el món el pròxim 30 de setembre. Dirigit per Joe Hahn, membre fundador del grup, el film mostrarà el camí que ha recorregut la banda des de les sessions d’enregistrament iniciades el 2022 fins al seu esperat
- Publicitat -spot_img

Altres notícies