📸Galeria: Arriba el temporal de mar al Baix Empordà

Tal com anuncien des del Servei Meteorològic de Catalunya, la situació meteorològica de perill per onatge s'estén per tota la costa catalana

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Tal com anuncien des del Servei Meteorològic de Catalunya, la situació meteorològica de perill per onatge s’estén per tota la costa catalana. Al Baix Empordà també s’ha pogut observar aquesta mala mar, amb onades que poden superar els sis metres d’alçada. Des del Servei Meteorològic de Catalunya també alerten que hi haurà mar de fons de l’est.

A Ràdio Capital hem recopilat algunes imatges i publicacions sobre aquest temporal que afecta a tota la costa catalana i que es podria allargar fins dijous.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Santa Cristina d’Aro dedica una exposició a l’obra en suro de l’artesà Pere Ciurana

La sala d’exposicions La Caixa de Santa Cristina d’Aro acull fins al 31 d’agost una nova edició de l’Exposició...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies