Ambient assolellat i temperatures màximes de 30ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’una jornada calorosa com la d’ahir on es va arribar als 32ºC a La Bisbal d’Empordà i als 31ºC a Torroella de Montgrí, avui tornarem a tenir un temps dominat pel Sol i el termòmetre tornarà a rondar els 30ºC de màxima. 

Tot plegat amb encara una mica de vent de component sud, que perd intensitat respecte ahir. 

Entre demà i sobretot divendres augmenta la inestabilitat i això es traduirà en un cel variable o mig enteranyinat amb alguns núvols alts i mitjos i un petit descens de la temperatura màxima. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img
00:22:10

Maite Selva: “La Fira d’Indians ha trobat un equilibri entre cultura, oci i convivència”

L’alcaldessa de Begur, Maite Selva, reivindica la Fira d’Indians com una celebració arrelada al poble, amb una combinació consolidada de cultura, festa i convivència. En una entrevista a l’Especial Fira d’Indians 2026, destaca la implicació del teixit local, defensa evitar les massificacions del passat i aposta per preservar el llegat indià durant tot l’any.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies