27.6 C
Pals
Dilluns, 15 setembre 2025
- Publicitat -

Ambient assolellat i temperatures màximes de 30ºC

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després d’una jornada calorosa com la d’ahir on es va arribar als 32ºC a La Bisbal d’Empordà i als 31ºC a Torroella de Montgrí, avui tornarem a tenir un temps dominat pel Sol i el termòmetre tornarà a rondar els 30ºC de màxima. 

Tot plegat amb encara una mica de vent de component sud, que perd intensitat respecte ahir. 

Entre demà i sobretot divendres augmenta la inestabilitat i això es traduirà en un cel variable o mig enteranyinat amb alguns núvols alts i mitjos i un petit descens de la temperatura màxima. 

- Publicitat -
- Publicitat -

Palafrugell engega una campanya per combatre la soledat i reforçar els vincles socials

La iniciativa inclou tallers, activitats comunitàries i espais de trobada als locals socials del municipi, amb l’objectiu de trencar tabús i promoure una comunitat més connectada i empàtica.

Altres notícies