25.9 C
Pals
Divendres, 27 juny 2025
- Publicitat -

Jornada assolellada amb boirines matinals i notable xafogor

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Matí de dimarts amb núvols baixos o boirines que localment redueixen la visibilitat però que amb el pas de les hores s’aniran dissipant. El sol doncs es tornarà a imposar en una nova jornada xafogosa amb temperatures mínimes que han estat tropicals a la costa i màximes de fins a 32/33 ºC.

El vent dominant serà component sud, sud -est però amb una mica menys intensitat del que ho va fer ahir a la tarda. Bon estat de la mar amb una mica de marejol, onades inferiors als 40 cm.

Demà es poden tornar a formar alguns núvols baixos de matinada i fins al matí, amb el pas d’alguns núvols alts i mitjos al llarg del dia, tot i que el sol tendirà a dominar. De cara a dijous notarem una petita baixada de la temperatura però encara seguirem parlant de màximes al volatant dels 30 ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

Cooperativa Les Cosines

El dijous passat em van convidar a un club de lectura en una vermuteria del barri de Gràcia de...

Altres notícies