Matí fred, restes d’inestabilitat i més sol

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Amb el precedent del cap de setmana passat que amb un tanda de ruixats i tramuntana, l’atmosfera va aconseguir plantar cara a l’ambient càlid i va fer entrar la tardor a nivells avançats seguirem en aquest ordre. Ahir, a la nostra comarca, el dia va passar ennuvolat i a la banda freda, amb alguns ruixats petit i dispers.

Avui el dia es planteja bastant fred i amb restes d’inestabilitat. A la banda mínima, el termòmetre baixarà respecte a ahir i ens posarem a valors propers als 4-5 graus. Al migdia hi haurà una mica més de comfortabilitat térmica amb valors propers als 18 graus.

Mica en mica, i per la resta de dies de la setmana el sol anirà agafant més protagonisme, però sempre dintre els paràmetres de la tardor més típica.

Informació elaborada per Marc Vilà

- Publicitat -
- Publicitat -

Gracie Abrams anuncia “Daughter From Hell”, el seu tercer disc, i avança el senzill ‘Hit The Wall’

Gracie Abrams ja ha posat data i títol al seu esperat tercer àlbum d’estudi. La nord-americana publicarà “Daughter From Hell” el pròxim 17 de juliol, tant en format físic com a les plataformes digitals, iniciant així una nova etapa artística marcada per una estètica més fosca i introspectiva. L’artista també ha revelat la portada del

Altres notícies