8.1 C
Pals
Dilluns, 29 desembre 2025
- Publicitat -

Temperatures suaus i domini del temps assolellat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El retorn a la bonança i a les temperatures pre-primaverals seran els grans titulars d’avui. Així doncs, estabilitat i bon sol per un dimarts que passarà amb components bastants càlids.

Només un petit front ens creuarà i portarà molt poca conseqüència a la nostra comarca. Ho notarem per un predomini dels núvols prims però que de cara a migdia aniran desapareixent deixant el sol com a protagonista. El vent de garbí a les poblacions més costaneres també podrà ser un aspecte a comentar d’avui. Serà entre fluix i moderat.

Per temperatures no caldrà patir per fred. La forquilla del dia es mourà entre els 6 ºC de temperatura mínima i els quasi 20 ºC de màxima. Per demà dimecres, el termòmetre podrà pujar una mica més.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mar dels Nens celebra 30 anys com a cita clau del Nadal a Platja d’Aro

El Parc Infantil de Nadal El Mar dels Nens arriba als 30 anys consolidat com un dels esdeveniments familiars més destacats de Platja d’Aro. L’edició d’enguany incorpora espais inclusius, activitats per a totes les edats i una àmplia oferta lúdica. El recinte obre fins al 4 de gener, amb promocions i una gran participació de famílies.

Altres notícies