7.9 C
Pals
Dimecres, 28 gener 2026

Descens de la temperatura, vent del nord i mala mar a la tarda

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de l’episodi de calor que va portar el termòmetre a superar els 36ºC a l’interior del Baix Empordà dissabte passat, encetem la setmana amb una temperatura que tendeix a normalitzar-se i situar-se aquest dilluns al voltant dels 31ºC de màxima, mentre que la mínima rondarà els 18ºC.

El vent de component nord serà protagonista avui amb força moderada guanyant intensitat a partir de migdia i provocant lleugera alteració marítima a la costa, on a la tarda les onades poden superar els 2 m. L’entrada de vent del nord contribuirà a baixar la humitat i la xafogor.

La resta de setmana serà en general força assolellada, amb calor normalitzada i màximes de 30ºC.

- Publicitat -
- Publicitat -

31 FAM tornaran a acomiadar l’any amb un concert a Razzmatazz el 28 de desembre

Després d’un  2025 apoteòsic amb un concert d’èxit absolut a la Sala Razzmatazz, 31 FAM ja tenen marcada una nova data clau al calendari. El pròxim 28 de desembre, els sis amics de Sabadell celebraran el seu segon Cap d’Any en família amb un concert molt especial que promet ser una experiència irrepetible. El xou

Altres notícies