300 nedadors participen a la XX travessa s’Eixugador-Aiguafreda de Begur

Tots els diners recaptats han anat destinats a la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Fins a tres-cents nedadors han participat avui a la vintena edició de la travessa popular que parteix de s’Eixugador a Aiguafreda, a Begur. En aquesta ocasió, tots els diners recaptats de les inscripcions han anat destinats a la Fundació Josep Carreras contra la leucèmia, que enguany compleix 30 anys.

La travessa començava a les nou del matí, i podien participar tots aquells que tinguessin més de 12 anys. La prova estava dividida en set categories, en funció de l’edat i el gènere. La categoria A anava de 12 a 16 anys, la B de 16 a 29 anys, la C de 29 a 39 anys, la D de 39 a 49 anys, la E de 49 a 59, la F de 59 a 69 i la G era pels majors de 70 anys. Tots els participants han rebut una samarreta commemorativa i un esmorzar.

La guanyadora de la prova marítima ha estat Estel Galo, del CN Granollers, amb un temps de 9 minuts i 18 segons.

- Publicitat -
- Publicitat -

El BARTS Festival s’acomiada amb més de 68.000 assistents en una primera edició d’èxit al Poble Espanyol

El BARTS Festival va tancar aquest dissabte la seva primera edició al Poble Espanyol amb un balanç molt positiu, tant pel que fa a l’assistència com a la resposta del públic. El concert de Morrissey va posar el punt final a un mes gairebé ininterromput de música en directe que ha aplegat més de 68.000

Altres notícies