14.1 C
Pals
Dimarts, 5 desembre 2023
- Publicitat -

63 colles participen en una rua de Sant Feliu de rècord

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Aquest divendres, el fred no va poder amb les 63 colles que van formar part de la rua de Sant Feliu de Guíxols. El nombre de colles que van participar i el nombre de figurants (4.022) suposa un nou rècord del Carnestoltes ganxó.

Els Emmaskarats d’Olot es van endur el premi a la millor comparsa amb un registre de 171 punts. Els van seguir [email protected], Les Trapelles i Tramuntana. Pel que fa a les carrosses petites, es van imposar Els Quatre Gats de SFG. En la categoria de les carrosses grans, va guanyar La Santjoanenca, que provenen de Sant Joan les Fonts. Finalment, la millor carrossa d’animació va ser, segons el parer del jurat, Ruta 66.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós instal·larà un ascensor per unir la plaça del Pedró amb el Port Marina

Les obres per instal·lar l'ascensor començaran la setmana que ve i tindran un cost de 490.000 euros que assumirà de manera íntegra el Port Marina de Palamós.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -