4.3 C
Pals
Dimarts, 6 gener 2026
- Publicitat -

A Palamós, la recollida selectiva del 2019 representa prop del 50% dels residus

Les més de 6.500 tones recollides superen en un 3,59 la xifra de l’any anterior

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Segons informa l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament, el conjunt de la recollida selectiva a Palamós l’any 2019 va superar les 6.500 tones d’un total d’unes 13.500 tones de residus. Aquesta xifra representa un 48,37% dels residus i supera en un 3,59% la de l’any anterior.

Entre les diverses fraccions, vidre, envasos lleugers, orgànica, paper-cartó i deixalleria, l’augment més destacat ha estat en aquesta última que amb prop de 3.000 tones recollides ha crescut en un 20,13% en relació amb l’any 2018.

Després, la del vidre ha augmentat un 12%, amb 735 tones i la del paper-cartó s’ha incrementat en un 8,29%, amb 679 tones.

Finalment, els creixements més moderats es troben en els envasos lleugers amb un increment del 4,44% i la matèria orgànica del 3,40%.

- Publicitat -
- Publicitat -

Bruno Mars anuncia que ja ha acabat el seu nou disc i prepara el retorn amb senzill imminent

Cinc anys després de la publicació de l’àlbum de Silk Sonic amb Anderson .Paak, que va deixar l’èxit global ‘Leave the Door Open’, Bruno Mars està a punt de tornar a escena. El cantant ha revelat a través de les xarxes socials que ja ha acabat el seu nou disc, un anunci que ha disparat

Altres notícies