Aquest divendres s’han entregat el gran premi i el nou segon premi VIP de la campanya “Aquest estiu, Platja d’Aro per cel, mar i terra”. L’acte s’ha celebrat davant l’Ajuntament i ha marcat el final d’una edició molt participada.
La campanya ha rebut més de 14.000 butlletes procedents de compres fetes en 72 establiments del municipi. Cada compra mínima de 20 euros donava dret a una participació en el sorteig. Aquesta dada confirma la consolidació d’una iniciativa que ja suma cinc edicions.
L’objectiu és dinamitzar el comerç de proximitat abans de l’estiu, atreure visitants i oferir una experiència completa del territori. Els premis combinen activitats pel cel, el mar i la terra: vol en helicòpter, sortida marítima, allotjament, gastronomia, tractaments de benestar i vals de compra.
Les guanyadores del gran premi i del segon premi VIP han estat Carmen Holguin Jérez i Anna Forés, amb butlletes de Centre Júlia i de l’Hotel Aromar, respectivament. La campanya també ha inclòs tres sortejos a Instagram amb premis vinculats als tres elements naturals.
A més, s’han entregat tres reconeixements: als establiments Odonata Sensacions Florals i Cantamañanas, i al personal d’Intersport, per la seva implicació en la campanya.
L’Associació d’Empresaris ha agraït la col·laboració dels comerços, institucions i sobretot dels clients, que amb les seves compres contribueixen a donar vida al comerç local.