23.1 C
Pals
Dimarts, 15 juliol 2025
- Publicitat -

Adele estrena finalment el videoclip de ‘I Drink Wine’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ha costat però finalment ha arribat el videoclip de ‘I Drink Wine‘, el primer videoclip que Adele va gravar del seu nou disc “30“, però el que de moment ha trigat més en veure la llum. Abans hem pogut veure els de ‘Easy on me’ i ‘Oh my god’.

Arriba en un moment que fa pensar que potser vol acabar de donar una empenta final a la promoció del disc, ara que s’apropen les festes nadalenques, una època de l’any on els artistes aprofiten per treure material.

També serveix per començar a preparar els seus seguidors pels esperats directes que farà a Las Vegas des del 18 de novembre fins a finals de març.

L’entrada Adele estrena finalment el videoclip de ‘I Drink Wine’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

“Tot aquest espectacle”: El nou deliri audiovisual dels Figa Flawas

Els Figa Flawas tornen a sorprendre amb un nou projecte audiovisual, un documental fictici que acompanya a un videoclip, però que va més enllà de la música. Es tracta de: “Tot aquest espectacle”, un curtmetratge de vint minuts, dirigit per la jove realitzadora Júlia Coldwell i escrit pel còmic i guionista Marc Sarrats. La peça

Altres notícies