Adele publica el seu treball “30” i anuncia que no farà gira de presentació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner eram 3

Aquest divendres ha arribat el quart treball de la britànica Adele. “30” ja és una realitat i sis anys després del seu darrer disc “25” per fi podem gaudir de les noves cançons-

El disc ha arribat en doble vinil, en CD i digital, amb l’espera d’aconseguir sumar nous rècords a la seva carrera.

“30” compta amb la producció de Greg Kurstin, Max Martin, Shellback o Tobias Jesso Jr, entre altres.

El disc serveix per reviure el seu divorci i obre les portes de totes les seves vivències. Demana perdó al seu fill i reneix de les seves cendres amb aquestes 12 cançons.

La cantant va ser entrevistada per John Mayer a SiriusXM i va explicar que probablement no faci gira mundial de presentació, tot i que està desesperada per sortir de gira. Però no es veu publicant el disc aquest 2021 i esperar fins el 2023 per poder-lo presentar. I és que encara hi ha molts països on hi ha molta incertesa amb la Covid-19 i això fa que la cantant no es vulgui arriscar i prefereix esperar-se.

De moment els dos únics concerts anunciats tindran lloc els dies 1 i 2 de juliol al Hyde Park de Londres.

L’entrada Adele publica el seu treball “30” i anuncia que no farà gira de presentació ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

El Festival de Jazz Costa Brava programa una nit especial al Jazz Club La Guitarra

El Festival de Jazz Costa Brava celebrarà una nit especial al Jazz Club La Guitarra de Calella de Palafrugell. Joan Rubau i Lluís Figueras amb The Blues Hummingbirds hi actuaran el 2 d’octubre a les vuit del vespre. La proposta reunirà diferents generacions del jazz català. També servirà per recordar la trajectòria d’aquest local històric.
- Publicitat -

Altres notícies