12.4 C
Pals
Dissabte, 22 novembre 2025
- Publicitat -

Agenda: les perles de la Costa Brava

David Parreño Mont
David Parreño Mont
Productor i redactor de Ràdio Capital de l’Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
S’Agaró i Sant Pol. Les Perles de la Costa Brava

Xerrada sobre les perles de la Costa Brava

L’historiador Miquel Borrel impartirà aquesta tarda, a les 6, una xerrada que porta per títol Sant Pol i s’Agaró: història, imatges i record. La presentació es farà al Centre Cívic Tueda de Sant Feliu de Guíxols. Borrell va publicar l’any passat un sobre sobre aquest tema inclou textos, fotografies i cartells per explicar Sant Pol i s’Agaró, aquests dos encluas situats entre Platja d’Aro i Sant Feliu. Miquel Borrell és mestre, està llicenciat en Geografia i Història i és doctor en història moderna per la Universitat de Girona.

Dia per donar sang a Santa Cristina

L’Associació de Donants de Sang de la província de Girona organitza cada any tres jornada de donació de sang a Santa Cristina, i avui és el primer dia. Podreu fer-ho a la Sala d’Exposicions de La Caixa entre les 6 de la tarda i les 9 del vespre. El Banc de Sang i Teixits recorda que cada dia es necessiten 1000 donacions a Catalunya.

Avui la Penya Barcelonista de Palamós se’n va al Camp Nou

Sí, se’n van a veure el partit de Copa entre el Barça i l’Athletic de Bilbao. Sortiran aquesta tarda, a 2/4 de 6, des de l’estadi de Palamós. Tornaran al Camp Nou aquest dissabte per veure el partit de Lliga entre el Barça i Las Palmas.

- Publicitat -
- Publicitat -

Tanquen el segon tram de la Via Ferrata del molí de Sant Feliu per protegir el corb marí emplomallat

La mesura, que s’aplica per tercer any consecutiu, busca protegir el corb marí emplomallat, una espècie vulnerable que hi nidifica.

Altres notícies