[AGENDA] Què puc fer el dilluns 20 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l'Empordà et porta l'agenda definitiva

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Aquest vespre al Port de la Selva hi haurà el concert del Trio Lorca a partir de les 21 h. El concert forma part del Mediterranean Guitar Festival amb aquest trio format pels guitarristes Javier Moreno, Josele Rider i la violinista Núria Martín. L’experiència proposa un recorregut que abasta des de Manuel de Falla fins a Paco de Lucía.

A Girona es farà un concert de Tom Frauca Trio a les 19 h. Es farà al Pati de la Casa de Cultura.

Festes Majors

Avui a les Comarques Gironines, estan de Festa Major les localitats de Palafrugell, Joanetes, l’Estartit i Avinyonet de Puigventós. A les webs municipals i a les xarxes socials de les entitats i comissions de festes trobareu tota la informació i podreu consultar tots els actes.

- Publicitat -
- Publicitat -

Com afecta el nou pla ferroviari a les comarques gironines?

El nou Pla de serveis ferroviaris presentat per la Generalitat té com a objectiu arribar al milió de desplaçats amb tren cada dia a tot Catalunya l’any 2040. A les comarques gironines, la realitat actual passa pel funcionament molt discutit especialment de la R11, però també de la RG1, la R2 nord o la R1.

Altres notícies