L’Ajuntament de Calonge gestionarà 30 anys més el castell del municipi

El consistori ha arribat a un acord amb la Generalitat i utilitzarà l'equipament com a centre cultural

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner agrienergia

L’Ajuntament de Calonge i la Generalitat arriben a un acord perquè el consistori gestioni durant 30 anys més el manteniment del castell. D’aquesta manera, el període de cessió s’allarga fins el 2050.

Segons ha informat el diari El Punt Avui, l’objectiu de l’Ajuntament de Calonge és consolidar l’equipament com a centre cultural del municipi després d’haver realitzat reformes en tot l’espai gràcies al finançament del consistori i la Diputació de Girona. L’any 2015 es van iniciar xerrades, concerts i congressos i la voluntat és que sigui així en un futur.

En declaracions a diversos mitjans, l’alcalde del municipi, Miquel Belloch, va assegurar que s’està negociant «una pròrroga de 15 anys més dels ja aconseguits». La concessió, que va començar l’any 1999 amb la reforma del castell, ara es podria estendre fins al 2065 si finalment s’aprova aquesta prorrogació.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
banner can montes

U2 anuncia ‘Silencio’, el segon avançament del seu nou disc

U2 publicarà aquest divendres, 25 de setembre, ‘Silencio’, el segon avançament del seu pròxim disc d’estudi. La cançó arriba després de ‘Street of Dreams’, estrenada el passat mes de juliol, i formarà part del nou àlbum de la banda, previst per a finals d’aquest 2026. ‘Street of Dreams’ va arribar acompanyada d’un videoclip enregistrat a
- Publicitat -

Altres notícies