Alerta de seguretat per una estafa de falsos sanitaris

Els delinqüents es vesteixen amb bates blanques i preferiblement escullen les seves víctimes entre la gent gran

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El servei d’emergències de la Generalitat i els Mossos d’Esquadra avisen de que s’ha detectat la presència de falsos sanitaris que intenten accedir als domicilis vestits amb bata blanca per cobrar indegudament  la seva supossada assistència professional, o amb la intenció de cometre robatoris en l’interior dels domicilis.

Les víctimes preferides d’aquests desaprensius solen ser gent gran que viu sola i per tant es recomana posar en alerta immediata a amics i familiars susceptibles de ser enganyats.

- Publicitat -
- Publicitat -

La pluja obliga el Primavera Sound a suspendre temporalment part de la programació de la primera jornada

El Primavera Sound ha suspès temporalment aquest dijous al vespre diversos concerts previstos als seus dos escenaris principals a causa de les incidències meteorològiques registrades al recinte del Fòrum de Barcelona. L’episodi de pluja i vent ha obligat l’organització a aturar part de la programació per garantir la seguretat dels assistents i dels equips tècnics.

Altres notícies